fredag den 16. december 2011

Lidt barnlig må man gerne være

Jeg indrømmer det, jeg har købt julegave til mig selv.
Men det er kun fordi, den saftpresser jeg har gået og ønsket mig i evigheder, var på tilbud.
Og nu stod det jo lige der, ja jeg købte den, pakkede den ind, og til og fra kort på.
Hmm hvad skriver man så på det der kort ?
Jo da. Til mor og far
fra Max, Emil og Trunte.
De får jo også julegave af os, så hvorfor ikke en gave fra dem.

Hmm
Hvad mon manden min, ser det juleaften. ?

Lidt små skør er man jo..

3 kommentarer:

  1. Ha ha du er god... ;0) det kunne ligeså godt have været mig ha ha det er da skønt at være lidt små skør ;0)
    God jul

    SvarSlet
  2. Hej Tina Tror sug bare man bliver nød til at være til små skør så ser man verden fra en sjov vinkel... og ikke bare suger alt det triste for sig som de viser i tv og i aviser.
    ha en dejlig jul.

    SvarSlet
  3. Det var da en rigtig god ide, så er du også sikker på at få det du ønsker dig:-)Knus.

    SvarSlet

Sider