fredag den 17. februar 2012

blog Award

Jeg har fået en blog award af Christina med bloggen signesmor
Awarden er til blogs med under 100 faste læsere. En god ide - for så kan jeg gøre lidt reklame for andre blogs jeg kender som ikke har så mange læsere.


Jeg sender derfor awarden videre til 5 andre:

Rumfang3- Mettesofie er hende som har fortalt mig om denne blog verden. og kæmpe tak for det

Her fra min verden går-Pia skriver om helt almindelig dagligsdag ting, hvilket jeg nyder at læse

Frøken Toft. - denne blog er helt klar et besøg vær, hun skriver og gammelt fint tøj, boligindretning

vild-med-hverdagen - En blog med loppefund, ikke dårligt.

kreafabrikken. - Super hyggelig blog,med masser af krea ideer.

1 kommentar:

  1. Tak for awarden! :)
    Uha - så skal jeg jo se, om jeg kan finde 5 andre gode blogs, der har under 100 læsere...det burde være muligt ;)

    SvarSlet

Sider