fredag den 20. februar 2015

Jer er blevet vild med yoga

Jeg træner så meget min gigt tillader det, nogle gange er det kun 10 min på en motionscykel, og andre andre gangen gir jeg den virkelig gas ved vægtene i fitness centret. Men for mig er det vigtig at gøre det jeg kan den dag. 

Noget nyt jeg er begyndt på er yoga i fitness centret, jeg syntes jo det er vildt fantastisk, og hvis du spørger mig burde alle gøre det engang imellem.... Ja jeg tænker også en gang imellem at de går lidt langsom. Men jeg kan virklig mærke at min krop bliver brugt på en helt anden måde en den gør på det der hold med høj musik og en slank tøs der står og råber. 

Gi dig den chance og prøv det og gerne et par gange. og husk du er jo ikke den eneste der ser dum med bagdelen i vejret. Du styrker dine muskler på en hel anden måde og du får ro i hjerne.

Billede er lånt fra google 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sider