onsdag den 7. marts 2012

Her spises

Kl. 6,30 og sulten har meldt sig, jeg når dårligt at komme ud af sengen før, før Max og Emil, begynder at fortælle mig at, de er sultne.
Og imens maden bliver gjort klart, er der en farlig snak, om at jeg skal skynde mig.
For udenfor venter en mer som også fortæller han er sulten, vildmis som han bliver kaldt, han bor i vores have og vi giver ham mad, men vi kan ikke komme til ham, har rørt ham en gang, hvor han vist var rigtig sulten.

Og efter maden, skal man jo vaskes, og her kan man jo godt få lidt hjælp. 

4 kommentarer:

  1. Skønne katte i har, både de tamme og den mere vilde:-)knus.

    SvarSlet
  2. Hej de er bare så dejlige, kan næsten ikke huske hvordan der var her uden dem, ville ikke undvære dem. de bringer så meget sjov til hverdagen. Knus

    SvarSlet
  3. Det er så dejligt med katte, vi har selv 2 stk, en på 16 år og den gamle hankat på 17,5 år ( han er godt nok ved at se lidt træt ud)men det er sååååå hyggeligt.

    SvarSlet
  4. Hej Fru blå tænk jeg trode ikke katte kunne blive så gamle. katte giver bare så meget glæde. du må have en dejlig dag.

    SvarSlet

Sider