fredag den 16. marts 2012

Min dårlige samvitighed stadig tilsalg

For godt 4 år siden, boet vi en i lille bitte lejlighed, og kaldet vores cigarkasse. Vi manglede et fri rum da vi ikke kunne finde vores drømmehus. Nu har vi endelig fundet vores drømmehus med en dejlig stor have, og vi har snart haft vores dejlige kolonihave til salg i 15 mdr. det er meget vemodigt at skulle af med den, men det er min dårlige samvittighed, haven en bliver holdt af min svigerfar.
Haven ligger i Næstved (Skovhøjen) og man skal bo i Næstved kommune for at være ejer af haven, der er hverken strøm eller el. Men der er gas.
Måske kender du nogle der vil købe min dårlige samvittighed.... Min dejlige dejlige have
skriv til mig på arnenstrom @ hotmail.com



 

6 kommentarer:

  1. Hvor ser der hyggeligt ud...Vi har også en kolonihave i familien, så jeg kender alt til denne boligform ;-) Har du prøvet at sætte den til salg på Vores Kolonihaver.dk ? Held og lykke med salget...god weekend...knus

    SvarSlet
  2. Ih, en skøn kolonihave. Min bror har også haft en på Skovhøjen nogle år, der er super hyggeligt. Jeg har i flere år gerne ville have sådan en, men må desværre erkende, at haven herude på landet er rigeligt at passe for os. Men skønt med et lille tilflugtssted - både om sommeren, men også om vinteren med en kop varm kakao i kolonihavehuset imens sneen daler udenfor ;)

    SvarSlet
  3. Uha jeg har bare brugt så mange timer derude, men efter vi har fået hus og kæmpe have er der desværre ikke tid. men jeg kommer da til at savne mit frirum.

    SvarSlet
  4. Er fra Næstved, men sidder selv i hus med have , så jeg har nok at se til her hjemme, men hvor ser det bare hyggeligt ud... Der er bare et eller andet romantisk over sådan et kolonihavehus...

    SvarSlet
  5. Hej Kristna ja jeg elsker min have meeen tiden til 2 haver kan jeg bare ikke fine, det var så dejlig da vi boet i lejlighed at komme ud og få luft. hvis du måske kender nogle så må du da gerne fortælle om mit fristed, ha en dejlig dag.

    SvarSlet

Sider