tirsdag den 27. marts 2012

Mange projekter

Vejret er super, og der er masser af projekter at gå igang med, og jeg er i fuld sving, måske for mange ting, da jeg hurtig kaster mig over noget nyt hele tide, så det bliver, lidt halv færdig rundt omkring.
hmm jeg nyder det bare, engang imellem må man gerne bare gøre det man har lyst til.

En forårs deko er det blevet til

Har fået nogle pallerammer, som er blevet malet sorte.


 Tomater er blevet plate om, uhm der er sug mange, måske skulle man sælge af dem ?
 En lille stemor er blevet plate om, og fået plads ¨på mit udebord.
Flere stemor blomster, som har fået en plads ved siden af vores kære lokkeand på bænken.

ydermere er der bagt brød, været en tur i havecentret, og fået pakket til Forum. og fået vaset lidt tøj.


11 kommentarer:

  1. ih du er heldig! Du har en have! Jeg er misundelig ;)

    SvarSlet
  2. Uha ja jeg er heldig og jeg nyder den, husker kun alt for godt vores lille bitte lejlihede med skråvæge og den varme sommer. puha også fik vi kolonihave og idag har vi hus med KÆMPE have. og jeg er bare derude altid. og det betyder altså ikke den er fin eller eller nogle fine blomster.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud det hele:-)sikke en masse du har nået.Det er utroligt så meget energi man får når solen skinner ikke? fortsat god dag, knus:-)

    SvarSlet
  4. Ja solen har godt nok fyldt mig med energi idag. gi der må være nogle flere af dem. Ha en dejlig dag knus

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Da jeg var på genbrugen havde de mange af de rammer og jeg tænkte om jeg skulle slå til og få lavet nogen bede af dem.
    Men skal vist lige finde plads til dem først.
    De er bare blevet fine, når du har malet dem sorte.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Ja jeg er også godt tilfreds med farven sort, vi har en meget stor have, og de tideliger ejer, har sat græs i hele haven så vi har kun et bed i hele 2000 m2 så der er masser af plads og jeg vil gerne have plere:-) ha en dejlig aften

    SvarSlet
  7. Hej Louise..

    Tak for din kommentar på mit indlæg om tjenesteprojektet..

    Så dig lige...

    Har også malet alle mine pallerammer sorte.. Måske du har set dem på min blog... De blev lige så fine som dine.. Har ikke fortrudt det et øjeblik..
    Desværre skal de ha en omgang igen i år.. de har skallet en del over vinteren...
    Men flot ser det ud, når haven står i fuld flor..

    Lone

    SvarSlet
  8. Hej Lone har desværre ikke fået set dine rammer, men på mine var der noget grimt rekalame på i sort og vores stakit er også sort så tænkte jeg jeg finder da bare noget sort maling, og nu er de sorte, men skal nok ha engang til er ikke helt tilfreds. Så nu kan det bare blive sommer. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  9. Sikke en masse lækre forårsbilleder! SÅ er det næsten ikke til at bære at der venter sne forude de næste dage - Lad os håbe det bliver en super kort omgang, så vi snart kan få solen og varmere temperaturer tilbage igang:-)

    SvarSlet
  10. Hej Dorte nej det er bare så trist med vejret, lige nu sneer det her... øv øv jeg vil ha foråret tilbage.

    SvarSlet
  11. ej det er da sådan nogen jeg skal have!! har nogen højbede i forvejen, men mere vil have mere ;) og de der er da vildt smarte.
    Hvor køber man sådan nogen ?

    SvarSlet

Sider